Masz świetny pomysł na działalność i otwierasz firmę. Czujesz, że energia którą posiadasz oraz doświadczenie pomogą Ci rozkręcić biznes i zbić na nim fortunę, ale wszystkie Twoje plany komplikują się już po kilku miesiącach prowadzonej działalności. Zastanawiasz się – dlaczego tak trudno przebić się przez konkurencję, skoro moje produkty  bądź usługi są tak dobre!? Cóż okazuje się, że nie tylko pomysł i doświadczenie w branży się liczą – ważna jest również reklama.

Niektórzy uważają, że klienci mają przesyt reklam – to prawda. Biorąc do ręki ulotkę najczęściej wyrzucamy ją bez czytania, a słysząc reklamę w radio nie zwracamy już na nią uwagi, myśląc w tym czasie  o ważnych sprawach, które zaprzątają nam głowę. Dlatego też reklama przedsiębiorstwa powinna być zupełnie inna!

Reklama wycelowana

Wielu przedsiębiorców stawia na ilość reklamy, a nie na jej jakość. Choć przekaz jest zazwyczaj dobry, to jest on bardzo ogólny. Reklama w radio, ulotka, plakat, billboard – wszystkie te formy reklamy kierowane są – dla wszystkich. Z pewnością nie jest to dobre. Aby reklama była skuteczna, musi zostać wycelowana w konkretnego klienta – tego, na którym zależy Ci najbardziej.

Jak to zrobić?

Zastanów sie, jaka grupa docelowa w największym stopniu zainteresowana jest usługami twojej firmy. Może to być grupa kobiet lub mężczyzn w określonym wieku, albo dzieci czy też mieszkańcy określonego terytorium. Następny krok to wybór reklamy. Najskuteczniejszy, dla działań tego typu, jest oczywiście Internet. Jeżeli nie wiesz jak to zrobić, poproś o pomoc specjalistów  – reklama w Internecie Gliwice, to miejsce, w którym działają ludzie z pasją, doskonale znający się na działaniach marketingowych, ale jeżeli masz wiedzę na ten temat – możesz zrobić to samemu! Warto pamiętać, że potencjał większości firm jest ogromny, a reklama pozwala go uaktywnić.