Od dawna wiadomo, że obraz mówi więcej niż tysiące słów. Nie każdy obraz te tysiące słów powie, ale kiedy powstają filmy reklamowe Warszawa  dbamy o to, aby film, był właśnie takim obrazem, obrazem mówiącym do widza.

Od dawna wiadomo, że obraz mówi więcej niż tysiące słów. Nie każdy obraz te tysiące słów powie, ale kiedy powstają filmy reklamowe dbamy o to, aby film, był właśnie takim obrazem, obrazem mówiącym do widza.

 Jak zatem mówić obrazem, żeby zostać zrozumianym, żeby widz odczytał to co chcemy mu powiedzieć?

Po pierwsze musimy wiedzieć do kogo mówimy, zdefiniować kto jest naszym odbiorcą. Dziecko z pewnością inaczej będzie odpowiadało na pokazany mu obraz, niż dorosły. Człowiek wykształcony inaczej obierze pewne kody kulturowe, niż osoba, która takiej wiedzy nie ma. Najważniejszy jest odbiorca. Zawsze. Bez względu na to, czy robimy filmy reklamowe w Warszawie, czy filmy z eventów, wesela, filmiki z wakacji, czy program telewizyjny. Odbiorca determinuje sposób prowadzenia narracji. To od widza zależy, w jaki sposób poprowadzimy film, jakich użyjemy kadrów, jakiego dźwięku, jakiego sposobu pokazywania rzeczy lub ludzi „ukrytych w kadrze”. Obrazem i dźwiękiem można się bawić, a do zabawy zaprosić widza. To producenci tworzący filmy promocyjne w Warszawie pokazują, w jaki sposób będzie prowadzony film, ale to klient wie, jaki chce osiągnąć efekt i to on decyduje. Klient nie musi wiedzieć jak to zrobić, od tego ma wykonawcę tworzącego filmy reklamowe , ale to zadaniem firmy jest taki wywiad z klientem, aby wiedzieć, jaki ma być efekt końcowy, do kogo film ma „mówić”.

Odbieramy świat wszystkimi zmysłami. Wzrok i słuch to jedne z najważniejszych. Filmowcy od dawna wiedzą, że te dwa elementy muszą ze sobą współgrać. Nie tylko jeśli chodzi o relacje filmowe, newsy czy programy telewizyjne, ale także filmy z wakacji, firmy promocyjne, reklamowe, sprawozdania z imprez i eventów. Dobrze dobrany dźwięk to duża część sukcesu i nie chodzi tu tylko o muzykę, ale np. dźwięk szlifierki, warkot silnika motocykla lub samochodu, przyspieszony oddech  lub śmiech dziecka. Chociaż jak mówią  „internety wygrywają słodkie kotki”, to warto powalczyć o swoje niepowtarzalne filmy reklamowe warszawa i postawić na profesjonalistów.

Filmowcy wiedzą, że ustawienie kamery, kolejność kadrów, zmiana oświetlenie w odpowiedniej kolejności, czy nasycenie barw może działać w określony sposób na odbiorców. A cała sztuka tkwi w kilku elementach: dobrych zdjęciach, czyli zespole profesjonalnych operatorów kamery, dobrych oświetleniowcach i dźwiękowcach i bardzo dobrze zrobionym montażu.